Storing? Zo opgelost

Niets is zo vervelend als een storing. Gelukkig is het vaak eenvoudig op te lossen. Onderstaande stappen kun je gebruiken om de storing te verhelpen. 

Heb je de storing niet kunnen verhelpen? Neem dan contact op met Alva via support@alva-charging.nl

Los de storing eenvoudig zelf op met de volgende stappen

 

Stap 1:  het portaal

Klik op de volgende link: portal.alva-charging.nl en log in met je Alva charging services account. Vervolgens zie je helemaal aan de linkerkant ‘Mijn locaties’ staan, klik hierop. Selecteer vervolgens de locatie van de laadpaal waar de storing actief is. Dan zie je rechtsboven in het scherm de knop ‘acties’, hier klik je vervolgens op. Nu kun je op ‘reset’ klikken. Wacht vijf minuten totdat je laadpaal volledig is gereset. Heeft dit niet gewerkt? Geen zorgen! Dan gaan we verder naar stap 2 om de storing op te lossen.

 

Stap 2: spanningvrij maken van de laadpaal

Nu gaan we de laadpaal spanningsvrij maken. Hiervoor moet je even naar je meterkast lopen. De laadpaal spanningsvrij maken ga je doen door de aardlekschakelaar die bij de laadpaal hoort uit te schakelen en de groep(en) die bij de laadpaal horen ook uit te schakelen. Na vijf minuten kun je zowel de de groep(en) als daarna de aardlekschakelaar weer aanzetten.

Volg ons



Contact

Alva charging services B.V.
De Lange West 98
9201CH Drachten

T 0850163611
support@alva-charging.nl

Deze site wordt beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacy-beleid en de servicevoorwaarden zijn van toepassing.